Møt vår nye chatrobot Kommune-Kari

Vi har fått oss ein digital medarbeidar, ho heiter Kommune-Kari. Ho starta i jobben denne veka, og er å finne på kommunen sine heimesider.

Kommune-Kari er ein chatbot som vil svare på innbyggarane sine spørsmål døgnet rundt. Dei siste vekene har ho vore gjennom ei intensiv opplæring om lokale forhold og ho har lært mykje på kort tid, men dersom du snakkar med ho og meiner ho gir feil svar, er det fint om du gir oss ei tilbakemelding.

Tips: Bruk korte setningar med konkrete spørsmål. Vi set pris på om du gir tommelen opp eller ned på svara du får slik at vi kan gjere eventuelle justeringar.

Betre service

Kommune-Kari skal hjelpe oss å gi betre og raskare informasjon til innbyggarane våre. Når publikum nyttar Kari vil vi også få ei oversikt over kva publikum spør om, kva informasjon som fungerer, og kva som ikkje gjer det.

Dette er verdifull kunnskap som vi også vil bruke i arbeidet med å utvikle nettsidene våre. Kvaliteten på svara til Kari vil også heile tida bli betre,  fordi  ho lærer undervegs, seier webredaktør Kathrin Reidun Vågnes

Pr i dag har over 100 kommuner tatt i bruk Kommune-Kari sine tenester, ho betener ca. 2 millionar av Noreg sine innbyggjarar. Det vil seie at innbyggarane i første omgang ikkje snakkar med eit menneske når dei chattar med kommunen, men får svara sine direkte frå chatboten sin database. Kommune-Kari har i dag 6000 svar i denne basen, og årleg svarar ho på over 1,2 millionar spørsmål. Det gjer Kommune-Kari til ei av verdas største chatbotar.

Fleire av kommunane som har tilsett Kari, har opplevd ein reduksjon på 30 prosent på førespurnadar per telefon. Kommune-Kari jobbar heile døgnet, noko som har resultert i at mellom 40-50 % av alle førespurnadar blir sendt inn etter at innbyggartorget har stengt, opplyser leverandøren Sem & Stenersen Prokom.

Kommune-Kari gjer kommunane i stand til å svare på fleire spørsmål enn tidlegare. Den korte tida ho brukar på å svare, gjer at kommunen kan yte betre service til innbyggarane, fokusere på dei meir omfattande oppgåvene, og samtidig spara kostnadar.

Endra opningstider i innbyggartorget frå nyttår

Det at vi no tek i bruk chatboten Kommune-Kari på heimesidene, og digital kommunevert  i innbyggartorget, er eit ledd i ein nødvendig effektiviseringsprosess.  Det inneber mellom anna noko reduserte opningstider i innbyggartorg og sentralbord, seier kommunalsjef for Organisasjon og utvikling Per Vidar Sæhaug

Frå og med 02. januar vil innbyggartorg og sentralbord vere betent måndag - fredag  09:00 - 13:00. Dørene på rådhuset vil vere opne frå 08:00 - 15:30 som tidlegare.

Om du har ein avtale med nokon på rådhuset, skal du bruke Kommuneverten for å gi beskjed til vedkomande om at du er komen og ventar i innbyggartorget. Den du har avtale med vil kome og hente deg.