Sula kommune

Redusert foreldrebetaling

Redusert foreldrebetaling

Ordninga gjeld for familiar eller hushaldningar som har lav inntekt. Frå 01.08.2018 gjeld ordninga for dei med ei samla inntekt på under 533.500,- pr. år.

Inntekta som blir lagt til grunn er hushaldninga si samla person- og kapitalinntekt. Sjølvmelding skal leggast ved som dokumentasjon. Dersom det er endringar sidan siste sjølvmelding, eller eit beløp manglar, er du som søker pliktig til å opplyse og dokumentere dette når du søker.

Søknaden gjeld for maksimalt eitt barnehageår om gangen. Søknad om reduksjon gjeld for både private og kommunale barnehagar. 

Ordninga blir ikkje gitt med tilbakeverkande kraft.

Gratis kjernetid - 20 timar per uke

Familiar eller hushaldningar med samla personinntekt under kr 533.500,- kan søke om fritak for betaling 20 timer per veke. Ordninga gjeld for 3-, 4- og 5-åringer, og barn som har utsett skulestart.

Ordninga blir ikkje gitt med tilbakeverkande kraft.

Slik søker du

Det er same skjema for begge ordningane.

Søknadsskjema

Skjemaet er elektronisk og du må logge deg på via ID-porten. Hjelp til å logge på.

Søknadsfrist

Søknadsfristen er 01. mai kvart år om du vil ha søknaden behandla innan nytt barnehageår tek til i august. Etter søknadsfristen bli søknadane behandla fortløpande.

Klage

Du har rett til å klage. Ei eventuell klage må vere skriftleg og sendast til Sula kommune, Postboks 280, 6039 Langevåg. Klagefristen er 3 veker etter at vedtak er motteke. 

Kontakt

Kathrin Vågnes
Seniorkonsulent
E-post
Telefon 70 19 91 19
Mobil 414 26 015
Jeanette Reiten
Rådgjevar barnehage
E-post
Telefon 70 19 95 84
Fann du det du leita etter?